15 de setembre del 2008

Desconnecting people...

Davant "l'allau" de comentaris sobre la meva NO actualització del bloc...doncs aqui va...però sense fotos ni res perquè escric des del telecentre de Ger i no tinc cap fot aquí per penjar... Després de 15 dies sense fotre res i tenint per davant una setmana de más de lo mismo ESTIC MOOOLT ABURRIDAAAA! Aquest és el resum de la meva nova vida....espero que dilluns canviï totalment perquè no puc més! Dilluns començo les classes a la universitat, o sigui que dissabte ja començaré a desfilar cap avall....nenes!!! no sabeu com us trobo a faltar!!! Per aquí dalt tot bé, vem passar la festa de Ger i vaig necessitar una setmana de recuperació! Masses dies de festa! i masses activitats! però mooolt divertida! quan tingui alguna foto de la festa ja us la penjaré, però me les han de passar perquè jo no en vaig fer cap! Anunciar que aquí dalt ha arribat la TDT i ja tenim uns 50 canals! llàstima que el 60% de canals són de teletienda...i només fan que anunciar cinturons per fer abdominals i trastos de gimnàstica... Doncs res, que ara fins que no baixi a Barcelona no tornaré a actualitzar perquè això de no tenir internet és una mica rollo.... Que vagi bé!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Macaaaa!! Dissabte es el meu aniversari...I dius q baixes a BCN?! No se si em va be...Et recordo a aqesta casa ja es més meva q teva!! És més, he canviat el pany i no podras entrar!! MUHAHAHAHA!!

X cert, aixo de q actualitzaras des de Bcn es una broma, no? Pq al iguaaaaaaaaaaaaal toqes l'internet! Pensa q m'hi paso 37 hores al dia...Aixi q tu mateixa!! Apa maca, q be ens ho passarem aqiiii!! Ja vuras tu!!

Un petonas!!

Clarix!

Anònim ha dit...

Ja era hora tenir notícies de la nostra dama de Ger! AVorrida? Que no vas a buscar bolets? El Marc aquest cap de setmana ja van portar uns quants ceps, no et diré pas d'on...

Però no et fa emoció pensar que dilluns comences a la universitat? Si t'hauries de sentir com una adolescent excitada per les novetats d'un món de misteris adults! A veure si viuràs una regressió al passat... Més val que no, has d'aprofitar tot el cabal que t'ha donat el Pirineu i demostrar-lo a la gran capital, que vegin els teus nous "compis" que el teu posat rústic de Cerdanya no és pas postís sinó ben real i d'un atractiu que correrà d'aula en aula.

La dama de Ger torna a la gran ciutat. Barcelonins i barcelonines (dit amb veu d'Hereu, esclar), prepareu-vos per a una nova etapa. L'Anna ja és aquí i hi deixarà petjada.

yourwinterwish ha dit...

Noia, les teves actualitzacions són preuades preuades. Ja sembles jo, que últimament també ho tinc força abandonat això del bloc.
Quina gran festa la de Ger, per ser la primera vegada que hi vaig va estar molt bé, tot i que incomparable amb la de Prullans... jejeje
Que tremoli Barcelona, que arriba una aspirant a mestra que donara força guerra.

B7s!

P.D: ja et pujaré un barrilet per a que ens puguis preparar aquests bloody maries (o com s'escrigui) jijij

...annaP... ha dit...

-Clara...hi ha una cosa que es diu wi-fi i no t'oblidis que el MEU portàtil en té... A més qui et farà els dinars ara??? i qui et prepararà els pastissets de diumenge per la tarda? i els creps i les empanadilles i les fajites....

-Josefina! Si que vaig anar a buscar bolets, vem trobar rossinyols!! mmm que bons!Els vaig fer amb pasta i queden boníssims! El que passa que tampoc hi puc anar cada dia perquè no n'hi ha tants i acabaré aburrint els bolets...jejeje... Ale nineta, ja t'aniré informant de les meves experiències barcelonines... UN PETÓ!

-Noelia, si em portes un barrilet de Santa Tecla tens un bloody mary assegurat! jeje I tots els còctels que vulguis! jejeje! Ale vagi bé!!

Anònim ha dit...

ES TAAAAAAAAAAN MACA LA MEVA GERMANA!!! Aixx...el wi-fi...Tens raó...ja no hi qeia...Q es el wi-fi?! Jajaja!! Es broma poma!! Aix...q xisposa q sóc!!

La veritat es q em fa una mica de ilu q tornis...xo si li dius a algu q jo he dit aixo, negaré haver-ho dit.

Q comences ja el coleeee!!! Bueno, q sapigues q he actualitzat el fotolog pensant en tu aixi q ves i mira-te'l corre!!

Un petonet al cul!!

Clarix!